Adana İl Başkanımız Fuat AKAR ve yönetimi Yüreğir Belediye Başkan vekili Cafer BOYRAZ'a hayırlı olsun ziyaterinde bulundu.Ziyarette mevcut sorunlar hakkında bulunup, sendikamız üyesi arkadaşların ve diğer memuların talepleri olan Sosyal Denge Tazminatı'nın bütün personeller için %120 olarak verilmesini ve Yüreğir Belediyesinde çalışan memur arkadaşlarımız için Toplu Taşıma Kartı verilmesi konusunu ilettiler. İlgi ve alakasından dolayı sayın başkanımıza teşekürlerimizi iletiriz.