Paylaşımlar

ADANA İL BAŞKANLIĞIMIZDAN YÜREĞİR BELEDİYESİNE HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ

ADANA İL BAŞKANLIĞIMIZDAN YÜREĞİR BELEDİYESİNE  HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Adana İl Başkanımız Fuat AKAR ve yönetimi Yüreğir Belediye Başkan vekili Cafer BOYRAZ'a hayırlı olsun ziyaterinde bulundu.

Adana İl Başkanımız Fuat AKAR ve yönetimi Yüreğir Belediye Başkan vekili Cafer BOYRAZ'a hayırlı olsun ziyaterinde bulundu.Ziyarette mevcut sorunlar hakkında bulunup, sendikamız üyesi arkadaşların ve diğer memuların talepleri olan Sosyal Denge Tazminatı'nın bütün personeller için %120 olarak verilmesini ve Yüreğir Belediyesinde çalışan memur arkadaşlarımız için Toplu Taşıma Kartı  verilmesi konusunu ilettiler. İlgi ve alakasından dolayı sayın başkanımıza teşekürlerimizi iletiriz.